Czeskie zakłady motoryzacyjne Skoda Auto nieoficjalnie przedstawiły w lutym nowe logo, które wkrótce znajdzie się na produkowanych przez nie autach.
Nowy logotyp na podstawie relacji uczestników zamkniętej konferencji dla dealerów samochodowych z całego świata zrekonstruowali dziennikarze internetowego wydania gazety "Lidove noviny". Spotkanie odbyło się 10 lutego w Pradze.
"Nowe logo rzeczywiście jest bardziej dynamiczne i w wydaniu chromowanym bardziej eleganckie. Wobec dotychczasowego jest o klasę wyżej" - twierdzi jeden z uczestniczących w konferencji dealerów, cytowany przez media w Czechach.
Zielona strzała Skody wciąż jednak pojawiać się będzie na prezentacjach, w prospektach i dokumentach firmowych.
Oficjalnie nikt jeszcze nie pokazał nowego znaku firmowego. Skoda pisemnie zobowiązała uczestników konferencji do milczenia pod groźbą wysokiej kary.
Historia logo Skody wiąże się z podróżami założyciela firmy Emila Szkody po Ameryce Północnej XIX wieku, gdy jego przewodnikiem był Indianin. Strzała symbolizuje szybkość, postęp i wolność. Wartość samego znaku firmowego wycenia się na kilka miliardów koron (kilkaset milionów złotych).
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Skoda nieoficjalnie przedstawiła swoje nowe logo