Dla Skody, wsparcie Mistrzostw Świata w Hokeju (IIHF 2011), które zakończyły się w ubiegły weekend na Słowacji, było wielkim sukcesem. Sponsoring, który trwa od 20 lat, został przedłużony do 2017 r.
Szef Skody, Winfried Vahland, po oficjalnej ceremonii zakończenia mistrzostw powiedział: - To były bardzo udane mistrzostwa, zarówno ze sportowego, jak i organizacyjnego punktu widzenia. Cieszymy się, że mogliśmy wziąć udział w tak niezwykłym wydarzeniu sportowym. Te dwa tygodnie na Słowacji, potwierdziły tylko, że decyzja o kontynuacji naszego zaangażowania w ten bardzo emocjonujący sport, jest jak najbardziej trafiona.
Ok. 700 mln telewidzów z całego świata i 406 804 entuzjastów hokeja, którzy oglądali mecze na żywo, to ogromna publiczność. Tym bardziej uzasadnione było największe jak do tej pory zaangażowanie czeskiego producenta w organizację i wsparcie mistrzostw. Skoda dostarczyła flotę 40 samochodów dla organizatorów i gości. Na środku boiska widniało duże logo marki, było ono widoczne również na wielu banerach reklamowych, czy koszulkach i kaskach zawodników aż pięciu drużyn. Marka zaplanowała i zrealizowała także szereg akcji towarzyszących - zarówno w okolicach aren sportowych, jak i w Internecie.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Skoda przedłuża sponsoring Mistrzostw Świata w Hokeju