Wynik 1,5 miliona sprzedanych samochodów jest dowodem rozwoju Skody na chińskim rynku, choć marka zamierza dalej się rozwijać, wprowadzając do sprzedaży następne modele. Kluczowymi elementami na drodze do osiągnięcia celu wydają się być nowa Fabia i Superb.
W ramach międzynarodowej strategii wzrostu, w ostatnich latach marka poszerza gamę modeli dostępnych w Chinach. W 2014 r. gama wzrosła do sześciu lokalnie produkowanych samochodów: Fabia, Rapid, Rapid Spaceback, Octavia, Yeti i Superb.
Nowy okręt flagowy czeskiej marki na rynek chiński będzie produkowany w zakładzie SUW w Ningbo, w południowych Chinach. Kolejnymi miejscami, gdzie lokalnie wytwarzane są modele Skody, są fabryki w Anting i Yizheng.
źródło: Skoda
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Skoda sprzedała w Chinach 1,5 mln aut