W ramach najbardziej kompleksowej kampanii w historii marki, Skoda odnawia i rozszerza gamę modeli. Koncept pięciodrzwiowego coupé VisionC demonstruje możliwości innowacyjnej konstrukcji podwozia.
Nadwozie VisionC, pokazuje ambicje Skody w zakresie stylistyki. Auto ma łączyć nowoczesny design, rozwiązania technologiczne, przestronne wnętrze, funkcjonalność i charakter nadwozia typu coupé, zapewniając przy tym miejsca dla czterech pasażerów i ich bagaży.
Płyta podłogowa MQB i wynikająca z jej zastosowania efektywność produkcji mają współgrać z niską masą pojazdu i dopracowaną aerodynamiką.
Pod maską VisionC pracuje turbodoładowany silnik 1.4 TSI o mocy 110 KM, który przystosowany jest do zużycia benzyny oraz gazu CNG. Deklarowane zużycie gazu to 3,4 kg lub 5,1 m3 na kilometr, co przekłada się na emisję dwutlenku węgla na poziomie 91 g/km.
źródło: Skoda
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Skoda w nowej skórze