PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Skoda w Polsce wybrała nową agencję kreatywną

Autor: Skoda, wnp.pl (AG)
19-06-2008 09:52

Skoda Auto Polska przygotowuje nową platformę komunikacji 360 st. Firma podjęła finalną decyzję o współpracy z firmą AdWorks, kończąc tym samym przetarg na agencję kreatywną.

AdWorks należy do grupy komunikacyjnej Change Integrated. Agencja odpowiedzialna będzie za przygotowanie, realizację i nadzór nad implementacją długofalowej platformy komunikacji marki Skoda na rynku polskim w ujęciu "360 stopni".
Agencja AdWorks w roli odpowiedzialnego za komunikację partnera strategicznego zastępuje agencję Brain, która także uczestniczyła w przetargu.

- Z Brainem współpracowaliśmy przez ponad 3 lata. Doceniamy rolę tej agencji w sukcesach rynkowych, jakie były w tym czasie naszym udziałem - mówi Maciej Michalik, kierownik ds. marketingu Skoda Auto Polska. - Jednak tym razem najbardziej spójną i efektywną koncepcję rozwoju marki zaproponował AdWorks - dodaje Michalik.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


44 596 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

798 535 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP