PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Skoda wybrała dom mediowy

Autor: Skoda, wnp.pl (AG)
07-04-2008 10:44

Skoda Auto Polska SA podjęła ostateczną decyzję dotyczącą współpracy z domem mediowym, kończąc tym samym przetarg na obsługę mediową firmy. Nowym domem mediowym Skody będzie Mediacom.

- Głównym celem przetargu było zweryfikowanie i porównanie ofert mediowych dostępnych na polskim rynku - powiedział Maciej Michalik, kierownik ds. marketingu w Skodzie - w sposób szczególny zwracaliśmy uwagę na umiejętność efektywnego planowania mediów oraz dobór kreatywnych narzędzi komunikacyjnych odpowiednich do celów strategicznych.
Podjęcie decyzji o rozpoczęciu współpracy z Mediacomem kończy ponad 10-letni okres współpracy Skody z Agencją Carat.

- Wspólnie z Caratem osiągnęliśmy bardzo wiele. Trudno nie zauważyć znaczącej roli agencji w największych sukcesach rynkowych marki w tym czasie, w latach 2005 i 2006 Skoda zdobyła pozycję lidera polskiego rynku motoryzacyjnego - dodaje Tomasz Piasny, PR Manager w Skoda Auto Polska SA - jednak polski rynek mediów jest bardzo dynamiczny, dlatego nasza strategia komunikacji musi ewoluować tak, aby sprostać pojawiającym się nieustannie nowym wyzwaniom.

Umowa o współpracy pomiędzy Skodą a Mediacomem wejdzie w życie 1 maja '08. Przetarg był prowadzony przy współudziale audytora MediaStrategy Warsaw.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


42 942 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

778 594 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP