Skoda Auto Polska SA podjęła ostateczną decyzję dotyczącą współpracy z domem mediowym, kończąc tym samym przetarg na obsługę mediową firmy. Nowym domem mediowym Skody będzie Mediacom.
Podjęcie decyzji o rozpoczęciu współpracy z Mediacomem kończy ponad 10-letni okres współpracy Skody z Agencją Carat.
- Wspólnie z Caratem osiągnęliśmy bardzo wiele. Trudno nie zauważyć znaczącej roli agencji w największych sukcesach rynkowych marki w tym czasie, w latach 2005 i 2006 Skoda zdobyła pozycję lidera polskiego rynku motoryzacyjnego - dodaje Tomasz Piasny, PR Manager w Skoda Auto Polska SA - jednak polski rynek mediów jest bardzo dynamiczny, dlatego nasza strategia komunikacji musi ewoluować tak, aby sprostać pojawiającym się nieustannie nowym wyzwaniom.
Umowa o współpracy pomiędzy Skodą a Mediacomem wejdzie w życie 1 maja '08. Przetarg był prowadzony przy współudziale audytora MediaStrategy Warsaw.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Skoda wybrała dom mediowy