Skoda Auto Polska SA podpisała właśnie umowę, dotyczącą współpracy marketingowej z Castrol Lubricants Sp. z o.o., która poszerza współpracę obu firm o kolejne narzędzia marketingowe, wykorzystywane w komunikacji reklamowej przez importera samochodów.
Łukasz Zadworny, członek zarządu Skoda Auto Polska SA - Liczymy na efekt synergii i jesteśmy przekonani, że ta współpraca przyniesie kolejne wymierne korzyści obu stronom.
W ramach podpisanych uzgodnień znak Castrola pojawiać się będzie w reklamach prasowych, katalogach modelowych, na billboardach i w serwisie internetowym Skody. Współpraca będzie dotyczyła także wprowadzenia nowości rynkowej - Nowej Skody Superb.
Od wielu lat produkty Castrol są opracowywane wspólnie z działem badawczo-rozwojowym grupy VW.
Współpraca dotycząca Szkoły Auto została w sposób naturalny przedłużona.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Skoda z Castrolem