Fiat i Gucci ogłosiły początek kampanii reklamowej 500 by Gucci, która od maja rusza w wybranych mediach na całym świecie. Kampania reklamowa to kontynuacja niedawnej prezentacji 500 by Gucci zaprojektowanej przez Fridę Giannini - dyrektora kreatywnego firmy Gucci we współpracy z Centro Stile Fiat.
Fiat 500 by Gucci dostępny jest od 1 kwietnia, wyłącznie na zamówienie złożone za pośrednictwem strony www.500bygucci.com. Samochód będzie również prezentowany w ekskluzywnych miejscach metropolii, takich jak Paryż, Londyn i Tokio, po czym w lipcu zostanie wprowadzony do sprzedaży na rynki Europy. Pod koniec roku będzie dostępny w pozostałych regionach świata.
Działalność komunikacyjna związana z wprowadzeniem na rynek 500 by Gucci jest realizowana przy wsparciu Lapo Elkanna i jego agencji, Independent Ideas.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Smakowita reklama pięćsetki