Konsorcjum Marki Poznań to pionierski projekt marketingowy zainicjowany w listopadzie przez stolicę Wielkopolski.
Marki, które podpisały porozumienie i współtworzą Konsorcjum Marki Poznań to: Allegro, Apart, Poznańska Palarnia Kawy Astra, Bridgestone, GlaxoSmithKline, Poznańskie Zakłady Zielarskie Herbapol, Komputronik, Lisner, Lorenz Snack - World, Port Lotniczy Poznań - Ławica, MAN, Międzynarodowe Targi Poznańskie, NIVEA, Piotr i Paweł, Solar, Solaris, Stary Browar, W.Kruk, Volkswagen, Meble VOX oraz Yes.
Przez kolejne 12 miesięcy marki będą podejmować wspólne z miastem działania i inicjatywy, wzorując się na najlepszych rozwiązaniach stosowanych przez takie miasta jak Barcelona, Amsterdam czy Lyon.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Solaris w Konsorcjum Marki Poznań