Sophie Passard zastąpiła Guillaume Ducresta, który objął menedżerskie stanowisko w ramach struktury Grupy PSA w Austrii.
Nowa dyrektor odpowiada za wyniki handlowe marki Peugeot oraz reprezentuje ją wobec sieci autoryzowanych dystrybutorów, klientów oraz mediów w Polsce. W ramach struktury międzynarodowej szef marki Peugeot w Polsce hierarchicznie podlega Albéricowi Chopelin, dyrektorowi na Europę Centralną i Północną, który z kolei bezpośrednio odpowiada dyrektorowi generalnemu marki Peugeot, Maximowi Picat. Analogiczne zmiany struktury zostały wprowadzone w całej Europie.
Sophie Passard pracuje w grupie PSA od ponad 25 lat. Pełniła wiele funkcji w kierownictwie sprzedaży, marketingu i w obsłudze posprzedażnej. Przed przyjazdem do Polski w październiku ub.r. była dyrektorem marki Peugeot, a następnie dyrektorem marek Peugeot i Citroen w Chorwacji.
źródło: Peugeot Polska
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Sophie Passard dyrektorem marki Peugeot w Polsce