Polski oddział Mitsubishi notuje systematyczny wzrost zainteresowania swoimi samochodami. Od stycznia do końca października 4 639 nabywców wyjechało z salonów marki nowym Mitsubishi, co daje 60% wzrost w porównaniu do tego samego okresu w ub.roku.
Prym wiedzie crossover ASX, a drugą lokatę w rankingu zajmuje Outlander. Model ASX w ciągu pierwszych dziesięciu miesięcy roku zdobył 2 116 odbiorców, a to ponad dwukrotnie więcej niż w tym samym okresie ub.roku. Na zakup Outlandera zdecydowało się w tym czasie 1 180 osób - niemal trzykrotnie więcej, niż rok wcześniej. Większym zainteresowaniem cieszył się także model Lancer - wersja Sedan zanotowała 54% wzrost sprzedaży, sprzedaż Lancera Sportback zwiększyła o 64% a Lancer Evolution potroił wynik sprzed roku. O 140% wzrosła liczba nabywców terenowego modelu Mitsubishi Pajero.
źródło: MMC
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Sprzedaż Mitsubishi wzrosła o 60%