PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Sprzedaż opon a europejski internetowy rynek części samochodowych

Autor: wnp.pl (AG)
30-05-2014 21:25

Rosnący wpływ Internetu na przemysł motoryzacyjny jest dobrze widoczny dzięki ciągłemu wzrostowi elektronicznej sprzedaży części samochodowych. Prowadzona w sieci detaliczna sprzedaż komponentów otworzyła nowe możliwości przed obecnymi na rynku części zamiennych graczami i jest nowym kanałem sprzedaży, którego dynamika pozwala dotrzymać tempa ewoluującym warunkom makroekonomicznym. Kanał ten jest jednocześnie wystarczająco elastyczny, by spełnić oczekiwania konsumentów, oferując im zakupy dostosowane do ich indywidualnych potrzeb.

Zdaniem analityków globalnej firmy doradczej Frost & Sullivan, sprzedaż opon jest największym segmentem na rynku wszystkich samochodowych części zamiennych i generuje niemal 46% łącznych przychodów detalicznego e-handlu komponentami motoryzacyjnymi w Europie. Wartość sprzedaży w owym segmencie osiągnęła w 2013 r. wartość 2,5 mld euro.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


43 980 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

784 838 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP