Po zmianie wyglądu w 2013 r. nowy crossover SUV Korando otrzymuje na rok 2016 kolejne modyfikacje. Najważniejszym z nich jest modernizacja układu napędowego, który obejmuje obecnie dwa nowe silniki w standardzie Euro 6.
Nowy silnik diesla e-XDi220 przy maksymalnej mocy zwiększonej do 178 KM i maksymalnym momencie obrotowym 400 Nm - w porównaniu do poprzedniej wersji Diesla 2.0 w standardzie Euro 5 parametry wzrosły odpowiednio o 19,4% i 11% - zredukowano emisję CO2 do 137 g/km (-6,8% w porównaniu do wersji z napędem na dwa koła, ręczną skrzynię biegów i systemem zarządzania energią elektryczną - EEM). Maksymalny moment obrotowy dostarczany jest w przedziale 1 400 - 2 800 obr./min.
W nowym Korando zastosowano również szereg udoskonaleń wyposażenia, m.in. nowy 7-calowy system audio z funkcją lustrzaną wyświetlającą ekran podłączonego smartfona, który przez połączenie USV/AUX umożliwia strumieniowanie zawartości urządzeń przenośnych do zewnętrznych urządzeń audio. Na wyświetlaczu można także oglądać obraz z tylnej kamery, przydatny podczas cofania.
Zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz samochodu wprowadzono szereg zmian, m.in. wskaźniki konsoli o podwyższonej czytelności z możliwością wyboru pomiędzy sześcioma różnymi kolorami podświetlenia w zależności od osobistych preferencji. Po raz pierwszy funkcję tę zastosowano w Tivoli.
źródło: SsangYong
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: SsangYong stale modyfikuje Korando