We wrześniu tego roku do indywidualnych odbiorców w Polsce trafiły 120 sztuki nowej Skody Superb i Superb Combi, co stawia model na pierwszym miejscu wśród przedstawicieli klasy średniej. W porównaniu z analogicznym okresem zeszłego roku, oznacza to wzrost o 329%. Taki wynik musiał przełożyć się na zwiększenie udziału Skody w całym rynku.
Co więcej, biorąc pod uwagę dane sprzedaży z okresu I-IX br., dominacja nowej Skody Superb i Superb Combi również jest widoczna. W tym okresie do odbiorców indywidualnych trafiły łącznie 654 egz., co w porównaniu z analogicznym okresem roku 2012 oznacza wzrost o 102%. To natomiast przekłada się na wyraźne zwiększenie udziału w całym segmencie rynku w tym okresie (z 5 do 10%).
Jednym z głównych czynników wpływających na osiągnięte wyniki mogą być wprowadzone ostatnio zmiany w modelu. Oprócz odświeżonego wyglądu, inżynierowie Skody ograniczyli paliwożerność modelu (deklaracje mówią o redukcji o 19%) oraz wzbogacili wyposażenie, np. o system ułatwiający parkowanie, który pomaga zaparkować równolegle i prostopadle tyłem.
źródło: Skoda
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Superb na szczycie klasy średniej