Sprzedaż nowych samochodów marki Suzuki w Polsce kolejny raz wykazuje wzrost w porównaniu z rokiem 2010. Sprzedaż w lipcu br. wyniosła 549 szt., co stanowi przyrost +6,6% w porównaniu z czerwcem 2010 r. (515 szt.). Suzuki w Polsce podkreśla, że jest to 13 z rzędu miesiąc wzrostu sprzedaży.
Na uwagę zasługuje rosnąca popularność miejskich modeli marki, które są coraz chętniej wybierane przez polskich klientów. Przykładowo skumulowana sprzedaż roczna najmniejszego modelu Alto wyniosła na koniec lipca 477 szt. i jest to wzrost o 26,2% w porównaniu z 2010 r. Model Splash zyskuje 13,7% (298 szt). Największym przyrostem sprzedaży może pochwalić się najnowsza generacja modelu Swift: skumulowana sprzedaż do końca lipca 2011 r. kształtowała się na poziomie 1 244 sztuk co oznacza wzrost o 43,3% r/r.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Suzuki na mocnym plusie