W obliczu spadkowej tendencji sprzedaży aut na rynku polskim (wstępna prognoza IBRM Samar pokazuje spadek na poziomie 10%) Suzuki Motor Poland jako jeden z nielicznych producentów japońskich odnotowało w ub. roku 7% wzrost sprzedaży samochodów.
Suzuki systematycznie odnotowuje wzrost sprzedaży na rynku polskim. Uzyskany wynik w roku 2011, uplasował markę w pierwszej trójce producentów japońskich w rankingu samochodów osobowych na rynku polskim.
Największy wzrost sprzedaży, bo aż o 103% (757 sztuk w 2011 roku w porównaniu do 372 sztuk w 2010 roku) odnotował miejski model Splash. Rekordowy wynik sprzedaży odnotował też crossover Suzuki SX4 (315 aut, wzrost o 31,25% w stosunku do grudnia 2010 r.). W dalszym ciągu na rynku polskim najchętniej kupowanym modelem marki pozostaje Swift, który znalazł 2 333 nabywców (+53,59%).
Suzuki Motor Poland oferuje obecnie osiem modeli samochodów: Alto, Splash, Swift, Swift Sport, SX4, Kizashi, Jimny i Grand Vitarę.