Ford Focus i Transit, Nissan Primastar, Renault Twingo II, Skoda Roomster i Superb - użytkownicy wybranych egzemplarzy tych modeli muszą w najbliższym czasie odwiedzić ASO. Dystrybutorzy poszczególnych marek sygnalizują wady fabryczne, które warto namierzyć i usunąć.
Przedsiębiorca Ford Polska powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w niektórych samochodach Ford Focus 1.6, 1.8 i 2.0, Duratorq-TDCi (DV) (DW) (Lynx) wyprodukowanych w okresie od 1 czerwca 2006 do 25 stycznia 2007 w Niemczech, Hiszpanii i Rosji, może dochodzić do nadmiernej korozji elementów układu chłodzenia silnika. Wada ta występuje tylko w pojazdach użytkowanych w krajach, w których zimą stosowane są duże ilości soli. W ekstremalnych przypadkach korozja może rozprzestrzenić się na obwody elektroniczne i powodować przegrzanie, co może prowadzić nawet do stopienia izolacji przewodów elektrycznych oraz przewodów i urządzeń sąsiadujących.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Sypnęło akcjami serwisowymi