PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Tajniki strategii marketingowej Renault

Autor: Renault, wnp.pl (AG)
17-04-2009 19:24

W 2009 r. marketing Renault wzmacnia swoją obecność w cyfrowych środkach przekazu i uruchamia nowe nośniki w Internecie: Renault TV - telewizję internetową, którą można już oglądać na firmowej stronie oraz Renaultshop, który zostanie uruchomiony w najbliższych miesiącach we Francji i Hiszpanii, a następnie w kolejnych krajach europejskich.

Podpisanie kontraktu wspólnego dla Renault i dla Nissana w ramach Aliansu, dotyczącego kupowania czasu reklamowego, powinno umożliwić zredukowanie wydatków o ok. 10% w 2009 r. w stosunku do roku poprzedniego. Zmieniony został również podział zakupów czasu reklamowego na różne nośniki. Obecnie celem jest skupienie działań na telewizji i Internecie - ponad połowa zakupów skoncentrowana została na telewizji i prawie 15% w Internecie. W latach 2007 - 2009, Renault podwoiło swoje wydatki na reklamę w sieci.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


40 568 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

784 838 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP