ThyssenKrupp Carbon Components i Maxion Wheels podpisały umowę dotyczącą wspólnych badań nad rozwojem felg łączących aluminium i włókien węglowych. Będą współpracować m.in. z Volkswagenem.
Hybrydowe koła z aluminium i włókien węglowych, które będziemy tworzyć we współpracy z ThyssenKruppem wypełni ważną niszę na rynku ultralekkich technologii samochodowych - powiedział Kai Kronenberg, wiceprezes do spraw rozwoju i innowacji Maxion Wheels.
Bazując na doświadczeniu ThyssenKrupp Carbon Components w hybrydowych produktach z włóknami węglowymi i Maxion Wheels w dziedzinie obróbki aluminium strumieniami wody obie firmy będą tworzyć felgi dla luksusowych limuzyn i SUV. Testowaniem felg zajmie się certyfikowane laboratorium Maxion Wheels, ale zespół obu firm będzie także testował opony na prototypach Volkswagena.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: ThyssenKrupp wchodzi w alufelgi