Nowy Tiguan stylistyką nawiązuje do większego Touarega. Całkowicie na nowo zaprojektowany został design przedniej części nadwozia. Nadal - jako jedyny w klasie - może być zamawiany w wersji do poruszania się po utwardzonych drogach lub w odmianie specjalnie dostosowanej do jazdy po bezdrożach.
Obie wersje modelu różnią się przednią częścią nadwozia: Onroad ma kąt natarcia 18 stopni, Offroad - 28 stopni. Wariant Offroad jest dostępny z najwyższą wersją wyposażenia. Specjalista od bezdroży w tej wersji nazywa się Track & Style (Onroad: Sport & Style). Wraz ze zmianą modelu do oferty Tiguana włączonych zostało wiele nowych systemów wspierających kierowcę. Należą do nich: system rozpoznający zmęczenie kierowcy, systemy świateł drogowych współpracujące z kamerami - Light Assist (światła H7) i Dynamic Light Assist (biksenony) oraz system ułatwiający utrzymanie toru jazdy Lane Assist. Nowością w Tiguanie jest także elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego XDS.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Tiguan: poprawianie bestsellera