SsangYong sprzedał w styczniu 2015 r. 10 321 samochodów: 6 817 na rynku koreańskim i 3 504 w eksporcie. W porównaniu do stycznia ub.r. oznacza to spadek o 11,3%, co jest efektem zmniejszenia dostaw na rynek rosyjski ze względu na spadek notowań rubla. Jednak na rynku krajowym, z uwagi na popularność nowego modelu Tivoli, sprzedaż rośnie.
Firma odnotowała spadek eksportu (43,4%) w porównaniu do analogicznego okresu w roku ubiegłym, gdyż z powodu kryzysu rubla dokonano strategicznej redukcji dostaw do Rosji.
SsangYong poszukuje wszechstronnych rozwiązań mających na celu przezwyciężenie kryzysu na rynku rosyjskim. Wśród planowanych działań znajdzie się m.in. wzmocnienie eksportu do innych wschodzących rynków oraz do Europy, a także energiczna promocja Tivoli poza Koreą. Dodatkowo, w odpowiedzi na zainteresowanie nowym modelem, firma planuje zwiększać produkcję modelu.
Ogólnie jak dotąd, najpopularniejszymi produktami marki pozostawały: Nowy Korando i Korando Sport przed modelami Actyon i Rexton.
źródło: Ssang Yong