PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

TNS Garage Quality Check 2012: pierwsze badanie jakości obsługi w ASO

Autor: TNS Polska
08-11-2012 12:35
TNS Garage Quality Check 2012: pierwsze badanie jakości obsługi w ASO

źródło: TNS Polska

TNS Garage Quality Check 2012 to niezależny Audyt Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO przeprowadzony przez zespół badań rynku motoryzacyjnego w TNS Polska. Audyt obejmuje 13 marek samochodowych posiadających łącznie ponad 2/3 udziałów w rynku sprzedaży nowych samochodów. Jest to pierwsze realizowane na tak dużą skalę i tak szczegółowe opracowanie dostępne na rynku polskim.

Wynikiem projektu jest indeks spełniania standardów jakości obsługi klienta w serwisach badanych marek samochodowych. Każda z badanych marek miała możliwość uzyskania w badaniu 1 000 punktów w ramach dwóch form kontaktu z serwisami - umówienia telefonicznego i wizyty w serwisie. W tegorocznej edycji projektu liderem jakości obsługi klienta w serwisie została marka Renault uzyskując 826 pkt.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


38 962 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

778 144 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP