Toyota C-HR przeciera szlaki internetowej sprzedaży

Toyota C-HR przeciera szlaki internetowej sprzedaży
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

C-HR jest pierwszym modelem Toyoty w Polsce, który można zamawiać przez Internet. 1 września rozpoczęła się przedsprzedaż, zarówno tradycyjnie na stacjach dealerskich, jak i on-line. W ciągu pierwszych dwóch tygodni z tej formy sprzedaży skorzystało 85 osób. Złożenie zamówienia on-line gwarantuje pierwszeństwo w odbiorze samochodu.

Sprzedaż internetowa nowych samochodów to nowość na polskim rynku. Nowego crossovera można zamówić w kilku krokach na multimedialnej stronie, która umożliwia m.in. wirtualne zwiedzanie wnętrza w widoku 360 stopni, szczegółowe obejrzenie elementów wyposażenia i poznanie możliwości nagłośnienia.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Toyota C-HR przeciera szlaki internetowej sprzedaży

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!