PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Toyota ciągle najbardziej wartościową marką motoryzacyjną na świecie

Autor: wnp.pl (AG)
22-05-2014 17:59
Toyota ciągle najbardziej wartościową marką motoryzacyjną na świecie
fot. Millward Brown

Jak wskazuje ranking BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands 2014 (Millward Brown), Toyota po raz drugi z rzędu została uznana za najbardziej wartościową markę motoryzacyjną na świecie.

Japoński producent przewodzi w zestawieniu i wyraźnie powiększą swoją przewagę nad kolejnymi markami (BMW, Mercedes). Marka Toyota została wyceniona na 29,6 mld USD, czyli o 21% więcej niż przed rokiem.
Na dziewięć edycji raportu BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands, Toyota okazywała się najbardziej wartościową marką motoryzacyjną na świecie aż siedmiokrotnie. Dalszy wzrost wartości marki Toyota w 2014 r. jest potwierdzeniem pozycji lidera, jaką koncern utrzymuje na światowych rynkach w zakresie liczby wyprodukowanych i sprzedanych samochodów, ale także pozycji wizerunkowej.

źródło: Toyota
Podobał się artykuł? Podziel się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


43 980 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

784 838 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP