PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Toyota ciągle najcenniejsza

Autor: wnp.pl (AG)
01-10-2013 17:12

Jak wynika z raportu Interbrand „Best Global Brands 2013”, Toyota po raz kolejny z rzędu została uznana najbardziej wartościową marką motoryzacyjną na świecie. Z wartością 35,4 mld USD Toyota znalazła się także na 10. miejscu najcenniejszych globalnych marek (pierwsza trójka to: Apple /98,3 mld USD, Google / 93,3 mld USD i Coca-Cola / 79,2 mld USD).

2013 jest kolejnym z rzędu rokiem, w którym Toyota pozostaje najcenniejszą marką motoryzacyjną. Jej wartość wzrosła względem zeszłego roku o 17%, do poziomu 35,4 mld USD. Za Toyotą w zestawieniu najbardziej wartościowych moto-marek uplasowały się: Mercedes (31,9 mld USD /+6%), BMW (31,8 mld USD /+10%), Honda (18,5 mld USD /+7%), Volkswagen (11,1 mld USD /+20%), Ford (9,2 mld USD /+15%), Hyundai (9 mld USD /+20%) i Audi (7,7 mld USD /+8%). W pierwszej setce najcenniejszych marek globalnie znalazły się jeszcze: Porsche, Nissan, John Deere, Kia, Chevrolet, Harley Davidson i Ferrari.
Interbrand w komentarzu dotyczącym Toyoty podkreśla skuteczność firmy w opanowaniu wyzwań 2010 i 2011 roku, co pozwoliło koncernowi odzyskać pozycję globalnego lidera sprzedaży i produkcji samochodów.

źródło: Interbrand
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


40 608 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

790 428 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP