W rankingu przygotowanym przez prestiżową firmę doradczą Interbrand Zintzmeyer & Lux, Toyota, Meredes-Benz i BMW trafiły do czołówki najbardziej wartościowych marek, zajmując odpowiednio miejsca od 10. do 12.
Wartość Toyoty szacowana jest na 30,28 mld USD, co oznacza 9% wzrost w porównaniu do wyniku sprzed roku. Wycena wartości marki Mercedes-Benz pozwoliła oszacować ją na prawie 30,1 mld USD (+10%). Z kolei BMW, wg rankingu ma wartość 29,05 mld USD co jest ceną wyższą od ubiegłorocznej o 18%. Pierwsze miejsce w klasyfikacji generalnej zajmuje marka Coca-Cola (77,8 mld USD).
"Best Global Brands" to coroczny ranking 100. najbardziej wartościowych marek świata. Powstaje w oparciu o wyniki finansowe firm, udział marek w generowaniu zysków oraz ich atrakcyjność w oczach konsumentów.
źródło: Interbrand Zintzmeyer & Lux
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.