Toyota nadal w czołówce polskiego rynku

Toyota nadal w czołówce polskiego rynku
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

W 2014 r. Toyota była ponownie jedną z najczęściej wybieranych marek motoryzacyjnych w Polsce. Firma zarejestrowała o ponad 7 tys. aut osobowych więcej niż przed rokiem (+31%). To kolejny z rzędu rok spektakularnych wzrostów marki w Polsce, która ponownie została drugą marką na rynku.

2014 rok był kontynuacją premier modelowych Toyoty. Po ofensywie kompaktowej i SUV w 2013 r. (nowy Auris, Corolla i RAV4), teraz debiutowały miejskie modele - nowa generacja Aygo i zmodernizowany Yaris.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Toyota nadal w czołówce polskiego rynku

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!