PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Toyota podsumowuje wyniki na polskim rynku

Autor: wnp.pl (AG)
08-01-2014 15:20
Toyota podsumowuje wyniki na polskim rynku
fot. Toyota

Toyota może uznać 2013 r. w Polsce za bardzo udany. Marka niezmiennie znajduje się na czołowych miejscach pod względem liczby sprzedanych samochodów, ciesząc się niesłabnącym zainteresowaniem odbiorców indywidualnych i instytucjonalnych. W ubiegłym roku gwałtownie - o ponad 4 tys. samochodów - wzrosła sprzedaż marki w Polsce i jej marki w rynku. Najczęściej wybieranym modelem przez nabywców indywidualnych był kompaktowy Auris.

U Toyoty, w lutym 2013 zadebiutował zmodernizowany minivan Verso, a w marcu zupełnie nowa generacja pioniera segmentu SUV - RAV4. Kolejne miesiące to ofensywa kompaktowa - po nowym modelu Auris z konwencjonalnym napędem przyszła kolej na jego hybrydową odmianę, a w drugiej połowie roku na wersję kombi (Touring Sports), również w wersji hybrydowej. W połowie roku zadebiutowała także nowa generacja Corolli.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


43 481 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

778 594 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP