"Yoshi!", biuletyn Toyota Motor Manufacturing Poland w Wałbrzychu zdobył 1. miejsce i nagrodę Golden Pearl Award, w jednym z najbardziej prestiżowych konkursów wydawnictw marketingowych (custom publishing) na świecie.
"Yoshi!" to wewnątrzzakładowy magazyn TMMP wydawany w cyklu miesięcznym od 2006 r. Celem jest dostarczanie bieżących informacji o działalności firmy oraz całego koncernu pracownikom i ich rodzinom, jak również pokazywanie najlepszych praktyk firmowych, przybliżanie osiągnięć i zainteresowań pracowników itp. - Na czterech stronach biuletynu o niespotykanym dla tego typu wydawnictw gazetowym formacie A3 czytelnik znajduje informacje przekazane w atrakcyjny i zrozumiały i sposób - mówi Grzegorz Górski, szef sekcji Corporate Affairs.
- Nagroda jest potwierdzeniem naszych wysiłków na rzecz zapewnienia dobrych relacji z naszymi pracownikami - mówi Akira Umehara, wiceprezes TMMP. - Jesteśmy dumni, że nasz magazyn został wybrany spośród wszystkich zgłoszonych prac. Yoshi! jest również wysoko oceniany przez naszych pracowników jako jedno z podstawowych narzędzi komunikacji firmowej - dodaje A.Umehara.