TRW Automotive pracuje nad drugą generacją skalowalnych układów sterujących dla poduszek powietrznych (Airbag Control Unit, ACU) do samochodów budżetowych lub pojazdów sprzedawanych na rynkach wschodzących.
Projektowany model układu ACU będzie współpracować z inercyjnym układem pomiarowym IMU (Inertial Measurement Unit) w taki sposób, aby reagował na odchylenia kursu pojazdu co jest istotne w przypadku zastosowania elektronicznych systemów kontroli stabilności (ESC, Electronic Stability Control). Wariant podstawowy ACU nie ma pomocniczego interfejsu i pracuje z 4 ładunkami wybuchowymi. Wystarczy to do zagwarantowania ochrony w przypadku zderzenia czołowego, a może być przystosowany do współpracy z rozbudowanymi układami bezpieczeństwa.Rozszerzona odmiana ACU obsługuje maksymalnie 12 ładunków wybuchowych i 4 interfejsy pomocnicze do wykrywania zagrożeń i chroniące przed zderzeniem bocznym lub czołowym. Układ potrafi obsługiwać funkcje dodatkowe, niezbędne do spełnienia europejskich i amerykańskich wymogów bezpieczeństwa. Można go np. zintegrować z inercyjnym układem pomiaru i współpracy z systemami aktywnymi, np. ESC.
Przewiduje się, że produkcja nowych urządzeń rozpocznie się w 2014 r.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: TRW szykuje nową generację sterowników poduszek