TRW w kampanii "Corner Module" propaguje stosowanie części najwyższej jakości

TRW w kampanii "Corner Module" propaguje stosowanie części najwyższej jakości
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

TRW wysyła globalny komunikat nt. znaczenia systemów bezpieczeństwa za pośrednictwem kampanii, poświęconej produktom grupy "Corner Module". Termin ten został wprowadzony w 2011 r. w odniesieniu do kluczowych produktów TRW, obejmujących części do układów hamulcowych, kierowniczych i zawieszeń, produkowanych w jakości wyposażenia oryginalnego, znajdujących zastosowanie niemalże w każdym zakątku świata.

Kampania skoncentrowana jest na elementach układu kierowniczego oraz zawieszenia i wykorzystuje zdjęcia pojazdów poruszających się w wielu znanych miejscach świata.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: TRW w kampanii "Corner Module" propaguje stosowanie części najwyższej jakości

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!