Wymagania wobec tarcz hamulcowych ciągle wzrastają. Pojazdy mają coraz większą moc i są coraz szybsze, a poza tym w ostatnich dziesięcioleciach stały się cięższe ze względu na większą liczbę funkcji bezpieczeństwa i komfortu. W związku z tym wielokrotnie większa jest też energia hamowania, nad którą trzeba zapanować. Zasadniczym elementem jest inteligentne zarządzanie termiczne, ponieważ przegrzanie tarczy hamulcowej może spowodować mniejszą skuteczność, a nawet całkowitą awarię hamulców.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: TRW wprowadza dwuczęściowe tarcze hamulcowe