W marcu BMW Polska utrzymała dobre tempo. Firma sprzedała prawie 80% samochodów więcej niż w tym samym miesiącu 2009 r. i po pierwszym kwartale jest liderem segmentu Premium przy sprzedaży 1 304 aut - czyli o ponad 50% więcej niż w tym samym okresie ub.roku.
- Przy spadku całego rynku o ponad 10% nasz wzrost wydaje się rzeczywiście spektakularny. Cieszy nas, że mamy bank zamówień na właściwie wszystkie nasze serie modelowe - mówi szef BMW Polska Andreas Biehler. I wylicza: - Oprócz niezwykle popularnych modeli BMW X5 i BMW X6 do wzrostu najbardziej przyczyniło się nowe BMW X1- to obecnie najlepiej sprzedający się model BMW w Polsce. Nasi klienci doceniają coraz bardziej nasze auta z inteligentnym napędem na 4 koła - xDrive. Cała rodzina X stanowi obecnie prawie 60% naszej sprzedaży a wersje z napędem xDrive pozostałych serii modelowych również cieszą się powodzeniem. Liczymy na to, że oczekiwane nowe BMW serii 5, którego sprzedaż zacznie się w drugim kwartale pomoże nam utrzymać nasza pozycje
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.