Spółka Renault Polska powiadomiła Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre egzemplarze samochodów marki Renault Master III wyposażone w silnik M9T oraz skrzynię biegów ZF4 lub ZF4R wyprodukowane do 10.10.2013, mogą stwarzać problemy i zagrożenie.
Przedsiębiorca poinformował, że w niektórych samochodach wskazanego model, w wyniku nieprawidłowego pozycjonowania wału napędowego i kołnierza zębnika tylnego mostu, może dochodzić do poluzowania śrub mocujących w trakcie eksploatacji pojazdu. W konsekwencji istnieje ryzyko pojawienia się hałasu i braku przeniesienia napędu z powodu utraty połączenia pomiędzy wałem napędowym a tylnym mostem.
Na rynku polskim kampanią serwisową objęte są 1 173 samochody. Przedsiębiorca poinformuje ich właścicieli o zagrożeniu i konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego, w celu dokonania stosownej kontroli i w razie konieczności naprawy.
źródło: UOKiK
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.