Wg oficjalnych informacji trzy firmy zgłosiły chęć przejęcia produkcji jadowitego Dodge'a. Jeszcze nie tak dawno szef Chryslera, Bob Nardelli, potwierdził, iż chęć sprzedaży praw do produkcji Vipera spotkała się z dużym zainteresowaniem firm amerykańskich i międzynarodowych. Nie ujawnił jednak jakie firmy były zainteresowane ofertą, ale wiadomo, że wśród nich znalazły się dwie amerykańskie firmy tuningowe - Saleen i Roush.
Można się tylko domyślać, iż dwie z trzech firm, które złożyły swoje propozycje handlowe, to Sallen i Roush. Trzecim kontrahentem może być firma pochodząca z Indii, Chin lub Rosji. Jak tłumaczy Dave Cole, analityk rynku motoryzacyjnego, kupno Vipera od koncernu Chrysler nie będzie drogim zabiegiem, a do tego bardzo opłacalnym dla firm ze wspomnianych państw. Dzięki tej transakcji, wchodzące dopiero co na arenę międzynarodową marki samochodowe z dużym kapitałem, mogłyby zrobić z Vipera promocyjną wizytówkę i furtkę do rynku motoryzacyjnego.
Jeśli Chrysler rzeczywiście postanowi ostatecznie sprzedać prawa do produkcji Dodge'a Vipera, będzie to oznaczało koniec pewnej epoki dla koncernu. Zakończy się 17.letnia historia produkcji ponad 25 tys. egz., dwóch generacji jednego z najbardziej spektakularnych i legendarnych aut sportowych Ameryki.