Użytkownicy z różnych stron świata kupili w 2014 roku łącznie 390 500 samochodów z hiszpańskim logo. Łączna sprzedaż marki wzrosła o 10%.
390,5 tys. samochodów (355 tys. w 2013 r.), to ok. 1 070 pojazdów dziennie i 45 na godzinę - tyle SEAT'ów kupowano w 2014 r. Największą gwiazdą okazał się Leon, na którego zdecydowało się 154,1 tys. kierowców. Od poprzedniego roku sprzedaż modelu wzrosła o ok. 50%, a od wprowadzenia jego III generacji w 2012 r., wyniki Leona poszybowały w górę o 116%. Leon po raz pierwszy zastąpił Ibizę na pozycji bestsellera marki.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.