Udany rok dla SEAT'a

Udany rok dla SEAT'a
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Użytkownicy z różnych stron świata kupili w 2014 roku łącznie 390 500 samochodów z hiszpańskim logo. Łączna sprzedaż marki wzrosła o 10%.

390,5 tys. samochodów (355 tys. w 2013 r.), to ok. 1 070 pojazdów dziennie i 45 na godzinę - tyle SEAT'ów kupowano w 2014 r. Największą gwiazdą okazał się Leon, na którego zdecydowało się 154,1 tys. kierowców. Od poprzedniego roku sprzedaż modelu wzrosła o ok. 50%, a od wprowadzenia jego III generacji w 2012 r., wyniki Leona poszybowały w górę o 116%. Leon po raz pierwszy zastąpił Ibizę na pozycji bestsellera marki.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!