Pierwsze egzemplarze Unimogów z zaprezentowanej wiosną tego roku generacji BlueTec 6, wyposażonej w silniki Euro 6 i inne innowacje techniczne, zostały dostarczone odbiorcom.
Ma być przyjaźniej dla środowiska, efektywniej i mocniej - takimi cechami odznacza się nowa generacja nośników narzędzi Unimog. Widocznym symbolem postępu jest tu kabina o zwiększonej widoczności, w której zastosowano ważne innowacje w zakresie wyposażenia zewnętrznego i wnętrza. Silniki spełniają teraz wymogi unijnej normy Euro 6. Producent zapewnia, że oprócz nowych jednostek BlueEfficiency Power, dzięki którym Unimog stał się przyjaźniejszy dla środowiska i oszczędniejszy o 3%, ulepszono stanowisko pracy kierowcy, wydajność użytkową oraz jego ekonomiczność w całym okresie eksploatacji. Do większej efektywności przyczyniają się również nowe układy hydrauliczne - zwiększono ich wydajność i efektywność. Na uwagę zasługuje światowa premiera podwójnego napędu jezdnego EasyDrive, który umożliwia przełączanie z napędu hydrostatycznego na mechaniczną skrzynię biegów w trakcie jazdy. Wprowadzono nowy, intuicyjny układ elementów obsługowych, który ma zwiększać wygodę obsługi. Nośniki narzędzi Unimog oferowane są obecnie w ośmiu typach: nowe kompaktowe modele wejściowe U 216 i U 218, będące następcami U 20, a także modele U 318, U 423, U 427, U 430, U 527 i U 530.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Unimog: nośnik narzędzi na nowo