Uniwheels opublikowało wyniki pierwszego półrocza. Grupa podkreśla, że wpływ na nie miał nowo otwarty zakład w Stalowej Woli.
W pierwszej połowie 2016 roku Grupa Uniwheels sprzedała 4,3 mln felg w obu segmentach OEM oraz Akcesoriów (łączny wzrost sprzedaży wyniósł 9,9 proc. rok do roku). - Popyt ze strony producentów samochodów cały czas się zwiększa. W I półroczu w naszej strukturze sprzedaży powiększyły się udziały euroopejskich producentów premium oraz zwiększyliśmy wolumen sprzedaży do nowych klientów: Suzuki i Hyundai. Ponadto sprzedajemy coraz więcej droższych felg o większych średnicach i z bardziej skomplikowanymi powierzchniami - mówi dr. Thomas Buchholz, prezes Uniwheels.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.