PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Volkswagen i jego miejsce na polskim rynku

Autor: VW, wnp.pl (AG)
13-01-2009 19:44

W 2008 r. sprzedaż nowych aut została zdeterminowana przez wahania kursowe oraz kryzys gospodarczy. Mimo to Volkswagen zanotował w Polsce wzrost sprzedaży o 15,81%. Zyskując kolejnych klientów zwiększył udział w rynku do 7,4%.

Rok 2008 był trudny dla branży motoryzacyjnej. Duże wahania kursu złotego w stosunku do euro wprowadziły zamieszanie na rynku i w cennikach wielu producentów. W październiku globalna sytuacja całej branży mocno się pogorszyła z powodu pogłębiającego się kryzysu gospodarczego. Mimo tych trudności Volkswagen w Polsce zanotował wzrost sprzedaży nowych samochodów o 15,8%. Jest to największy przyrost wśród marek zajmujących czołowe pięć miejsc w rankingu sprzedaży w Polsce. Od 2003 r. Volkswagen nieustannie umacnia swoją pozycję zwiększając udział w rynku. W ub.roku wyniósł on 7,4%.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


40 608 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

790 428 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP