Jak wskazują wyniki najnowszego badania TNS OBOP, najbardziej wyrazisty wizerunek marki wśród aut osobowych ma w Polsce Volkswagen. Postrzegany jest m.in. jako marka niezawodna, bezpieczna i wysokiej jakości. Na kolejnych miejscach uplasowały się Toyota oraz Opel.
Na początku roku TNS OBOP zrealizował kolejną edycję badania "Intencja zakupu samochodu", prowadzonego cyklicznie od 6 lat. Jednym z celów tegorocznego projektu było określenie percepcji wizerunku popularnych w Polsce marek samochodów osobowych. Na pytania dotyczące postrzegania wizerunku marek samochodów odpowiadali pełnoletni Polacy; zarówno ci, w których gospodarstwie domowym znajduje się samochód, jak i ci, którzy auta nie mają. Zadaniem uczestników badania było wskazanie, które spośród piętnastu (Citroen, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Kia, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Skoda, Suzuki, Toyota, Volkswagen) uwzględnionych w kwestionariuszu ankiety marek samochodów, pasują do wymienionych cech wizerunkowych. W badaniu uwzględniono siedemnaście różnych cech wizerunkowych począwszy od stwierdzenia "to marka bezpieczna" do "to marka, która ma najlepszy stosunek jakości do ceny".
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Volkswagen najbardziej wyrazistą marką