Nowy CrossTouran przyciąga wzrok dynamiczną linią boczną, mocnym tyłem nadwozia i dwuczęściowymi tylnymi światłami. Ponadto zmodyfikowane zawieszenie daje mu w porównaniu z klasycznym Touranem, o 20 mm wyższy prześwit poprzeczny.
Dzięki charakterystycznym elementom zewnętrznym nowego CrossTourana można od razu rozpoznać. Rozszerzone nadkola tworzą jedną całość z podciągniętymi do drzwi progami. Sportowy charakter nadają także odmienne zderzaki z przodu i z tyłu oraz karbowane, czarne listwy ochronne na drzwiach. Obok specyficznych elementów stylistycznych nazwa Cross - podobnie jak GTI i R oznacza także specjalnie zestawione dla tych modeli pakiety wyposażenia. Oprócz innych obręczy, pakietu stylistycznego i zmodyfikowanego zawieszenia, CrossTouran dysponuje odpowiednim wyposażeniem seryjnym. Jest to reling dachowy z matowego aluminium, elektrycznie sterowane szyby, fotele z przodu z regulacją wysokości i podparciem odcinka lędźwiowego kręgosłupa, kierownica obszyta skórą oraz aplikacje skórzane na gałce dźwigni zmiany biegów i hamulca ręcznego, a także specjalny deseń tapicerki siedzeń.
CrossTouran posiada zalety typowe dla samochodów z Wolfsburga: np. 40 schowków, półek i kieszeni. Pojazd obok znanych silników TSI i TDI jest dostępne także w wariancie EcoFuel napędzanym gazem ziemnym - zużycie gazu wynosi 4,8 kg na 100 km, co oznacza emisję CO2: 133 g/km. Dodatkowe zbiorniki gazu umieszczono w spodzie nadwozia, tak że pojemność bagażnika wynosząca do 1 989 l nie uległa zmniejszeniu. Paleta silników obejmuje konstrukcje TSI, TDI i na gaz ziemny, o spektrum mocy od 105 do 170 KM.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Volkswagen odświeżył CrossTourana