wnp.pl - portal gospodarczy

Volkswagen Poznań badał nastroje pracowników

Autor: VW Poznań, wnp.pl (AG)
02-07-2010 11:00

koncern Volkswagen AG regularnie prowadzi badania sondażowe wśród swoich pracowników chcąc poznać ich zdanie na różne tematy. W "Barometrze Nastrojów" swoją opinię wyrażają wszystkie osoby zatrudnione w każdej fabryce należącej do koncernu.

Volkswagen Poznań po raz trzeci przeprowadzał taką ankietę, pytając m.in. o atmosferę w pracy, poziom zadowolenia z obowiązków czy relacje z kierownictwem i współpracownikami. Wyniki tegorocznej ankiety pozytywnie zaskoczyły dyrekcję firmy, a frekwencja wyniosła 95,5%, bijąc dotychczasowe rekordy. Prezes Jens Ocksen podziękował ludziom za udział w badaniu, nie kryjąc zadowolenia z efektów: - Tegoroczny wynik sprawia, że spółka Volkswagen Poznań, dzięki pozytywnym wskaźnikom, staje się bardziej znana w koncernie i jednocześnie pozytywnie kształtuje swój wizerunek.

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


OFERTY PRACY

52 226 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

WYSZUKIWARKA NIERUCHOMOŚCI

1 067 758 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

KATALOG FIRM

5 488 ofert w bazie

OFERTY SZKOLEŃ

Kategorie szkoleń: przemysł, nieruchomości, handel, branża spożywcza

Szkolenia dla branży medycznej i farmaceutycznej

WYSZUKIWARKA PRZETARGÓW UZP

2 519 344 ofert w bazie


WYSZUKIWARKA KOMUNIKATÓW

397 672 komunikatów w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

WYSZUKIWARKA OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

467 objektów w bazie
Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

  • Specjalizujemy się w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań w obszarze komunikacji biznesowej.
  • Wirtualny Nowy Przemysł Giełda rolna Rynek Zdrowia Rynek aptek Puls HR Farmer
    Rynek Zdrowia Rynek Spozywczy Dla handlu Property Design Infodent24 Centrum Kształcenia Liderów
    Farmer House Market Promocjada Sady Ogrody Rynek seniora Koszyk cenowy
  • Serwisy i wydawnictwa o budowie i urządzaniu domu.