koncern Volkswagen AG regularnie prowadzi badania sondażowe wśród swoich pracowników chcąc poznać ich zdanie na różne tematy. W "Barometrze Nastrojów" swoją opinię wyrażają wszystkie osoby zatrudnione w każdej fabryce należącej do koncernu.
Volkswagen Poznań po raz trzeci przeprowadzał taką ankietę, pytając m.in. o atmosferę w pracy, poziom zadowolenia z obowiązków czy relacje z kierownictwem i współpracownikami. Wyniki tegorocznej ankiety pozytywnie zaskoczyły dyrekcję firmy, a frekwencja wyniosła 95,5%, bijąc dotychczasowe rekordy. Prezes Jens Ocksen podziękował ludziom za udział w badaniu, nie kryjąc zadowolenia z efektów: - Tegoroczny wynik sprawia, że spółka Volkswagen Poznań, dzięki pozytywnym wskaźnikom, staje się bardziej znana w koncernie i jednocześnie pozytywnie kształtuje swój wizerunek.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Volkswagen Poznań badał nastroje pracowników