PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Volvo namieszało w segmencie Premium

Autor: Volvo, wnp.pl (AG)
19-08-2010 15:20

Wg danych Centralnej Ewidencji Pojazdów MSWiA, Volvo Auto Polska w okresie od stycznia do lipca 2010, sprzedało 2 762 egz. nowych samochodów. Pozwoliło to na zajęcie marce 1. miejsca w segmencie Premium, w którego skład wchodzi także marka Audi, BMW i Mercedes.

Dane zaprezentowane przez CEP opierają się na rejestracji nowych pojazdów, zarówno samochodów osobowych, jak i tych z homologacją ciężarową, w pierwszych siedmiu miesiącach 2010. Od stycznia do lipca 2010 zarejestrowano 2 762 sztuki nowych aut skandynawskiej marki. Oznacza to 26% udział Volvo w segmencie Premium. W porównaniu do analogicznego okresu w ub.r. marka Volvo zanotowała wzrost rejestracji nowych pojazdów o prawie 8%.
- Bardzo nas cieszą informacje pochodzące z CEP-u. Prezentują one wyniki sprzedaży w oparciu o rejestrację tylko nowych samochodów. Tym bardziej jest to dla nas powód do dumy, gdyż po bardzo dobrym dla nas roku 2009 zakładaliśmy utrzymanie udziału sprzedaży w segmencie Premium na poziomie 25%. Z optymizmem zapatrujemy się, także na drugie półrocze 2010 r., ponieważ do sprzedaży wchodzi nowe Volvo S60 i V60 - mówi Mariusz Nycz, dyr marketingu i PR w Volvo Auto Polska

Volvo zanotowało wzrost sprzedaży na polskim rynku dzięki bardzo dobrym wynikom sprzedaży modelu XC60 oraz utrzymującej się wysokiej popularności modeli S40 i V50..
Podobał się artykuł? Podziel się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


40 864 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

798 535 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP