W ostatnich miesiącach dał się zauważyć istotny wzrost sprzedaży samochodów Volvo Car Group. Jak informuje szwedzka firma, w lipcu sprzedano na całym świecie przeszło 38 tys. samochodów, co oznacza wzrost o 4,5% w porównaniu do lipca ub.r. Volvo zyskuje także w Polsce. W lipcu br. sprzedano przeszło 67% więcej samochodów niż w lipcu 2014.
Sprzedaż na rynku europejskim, łącznie ze Szwecją, osiągnęła 4,6 % wzrost w stosunku do lipca 2014. Co ważne, poza debiutującym niedawno modelem XC90, rośnie także zainteresowanie SUV'em XC60. Europejczycy kupili 10,5% więcej samochodów niż rok wcześniej, z kluczowymi wzrostami na rynku niemieckim oraz szwedzkim. Amerykanie kupili w lipcu 5 617 Volvo (+14,7% r/r).
Również na polskim rynku marka Volvo umacnia swoją pozycję, dzięki rosnącemu trendowi sprzedaży aut. Od początku roku wydano polskim odbiorcom 3 818 aut Volvo, co stanowi 4,92% wzrostu w stosunku do pierwszych siedmiu miesięcy 2014 r. W lipcu nabywców znalazło 673 aut. To efekt rosnącej popularności modelu XC60 oraz nowego XC90.
źródło: Volvo
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Volvo: poprawa w Polsce i na świecie