Ponad 18% wzrost, 1 300 sprzedanych aut i 1. miejsce w segmencie Premium (Audi, BMW, Mercedes, Volvo) - to wyniki Volvo Auto Polska w I kw. 2011 r.
1 324 sprzedane auta pozwoliły Volvo na zajęcie 1. miejsca w segmencie Premium i wzrost udziału w całym rynku do 1,9%. Volvo zawdzięcza to nadal modelowi Volvo XC60, który stanowi prawie 1/3 sprzedaży aut marki. Po nim znalazła się premiera roku 2010 - Volvo S60, na którego zakup w tym roku zdecydowało się już prawie 200 klientów.
Ożywienie widać nie tylko w Polsce. Pod koniec marca br. Volvo Car Corporation ogłosiło plany zatrudnienie ponad 1 200 osób. Większość rekrutowanych będą stanowili inżynierowie w centrum badawczo-rozwojowym w Goeteborgu, gdzie Volvo pracuje m.in. nad samochodami elektrycznymi.
Na początku marca na konferencji w Pekinie Stefan Jacoby, szef Volvo Car Corporation przedstawił najbliższe cele firmy. Otwarcie pierwszej fabryki Volvo w Chengdu, rozwój Volvo Cars China oraz zwiększenie sprzedaży na rynku chińskim do poziomu 200 tys. aut rocznie - to tylko niektóre z tych planów.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Volvo przykładem ożywienia