PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Volvo przykładem ożywienia

Autor: Volvo, wnp.pl (AG)
07-04-2011 16:56

Ponad 18% wzrost, 1 300 sprzedanych aut i 1. miejsce w segmencie Premium (Audi, BMW, Mercedes, Volvo) - to wyniki Volvo Auto Polska w I kw. 2011 r.

W pierwszych trzech miesiącach 2011 r. cały rynek motoryzacyjny w Polsce zmalał o ponad 5%, a rynek samochodów Premium aż o 9%, w tym samym czasie Volvo urosło o 18%.
1 324 sprzedane auta pozwoliły Volvo na zajęcie 1. miejsca w segmencie Premium i wzrost udziału w całym rynku do 1,9%. Volvo zawdzięcza to nadal modelowi Volvo XC60, który stanowi prawie 1/3 sprzedaży aut marki. Po nim znalazła się premiera roku 2010 - Volvo S60, na którego zakup w tym roku zdecydowało się już prawie 200 klientów.

Ożywienie widać nie tylko w Polsce. Pod koniec marca br. Volvo Car Corporation ogłosiło plany zatrudnienie ponad 1 200 osób. Większość rekrutowanych będą stanowili inżynierowie w centrum badawczo-rozwojowym w Goeteborgu, gdzie Volvo pracuje m.in. nad samochodami elektrycznymi.

Na początku marca na konferencji w Pekinie Stefan Jacoby, szef Volvo Car Corporation przedstawił najbliższe cele firmy. Otwarcie pierwszej fabryki Volvo w Chengdu, rozwój Volvo Cars China oraz zwiększenie sprzedaży na rynku chińskim do poziomu 200 tys. aut rocznie - to tylko niektóre z tych planów.
Podobał się artykuł? Podziel się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


39 982 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

761 502 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP