Siedzenia, które mają być bardziej wygodne, mieć mniejszą masę i zwiększać wydajność przewoźnika. Oto, co Volvo Buses wprowadza na rynek tej jesieni w swoich autobusach turystycznych Volvo 9500, 9700 i 9900 oraz w autobusie międzymiastowym Volvo 8900.
- Chcieliśmy stworzyć lekki i zwiewny design, a przy tym inną dynamikę wewnątrz autobusu. Udało nam się zaprojektować siedzenie, które mniej waży, co z kolei zmniejsza zużycie paliwa - mówi Johnny Johnsson, Product Manager Coach, Europe, Volvo Buses, dodając: - Waga autobusu została obniżona o ok. 120 kg. Nowe siedzenia w całej flocie autobusowej przyczynią się do oszczędności finansowych i zmniejszenia wpływu na środowisko.
Nowe siedzenia będą dostępne w czterech wersjach zróżnicowanych pod względem komfortu i wyposażenia, dzięki czemu mają być odpowiednie zarówno do ekskluzywnych autobusów turystycznych, jak i autobusów międzymiastowych.
Siedzenie i jego komponenty są przetwarzalne. Nowa konstrukcja posiada kilka cech poprawiających jego wydajność. Można wymienić uszkodzone oparcia i poduszki we własnym warsztacie lub u dealera. Łatwo jest również wymienić obicie poduszki i oparcia.
Przy pomocy systemu Quick Lock można dostosować ustawienie siedzenia.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Volvo: siedzenia a wydajność przewożenia