Volvo znalazło się w gronie najsilniejszych brandów. Po raz czwarty tytuł Superbrand przyznano najlepszym markom na polskim rynku.
Międzynarodowa organizacja Superbrands od 14 lat, w ponad 80 krajach nagradza najpopularniejsze marki. Również w Polsce, po raz czwarty dzięki głosom niezależnej Rady Marek, składającej się z ekspertów marketingu, reklamy i brandingu, czołowe marki zapraszane są do ekskluzywnej grupy Superbrands. Tytuł ten zostaje przyznany niewielkiej liczbie marek, bo Superbrand to marka wyjątkowa, która w danej branży wypracowała sobie niezwykle silną pozycję. W tym roku do zaszczytnego grona najsilniejszych brandów w Polsce dołączyło Volvo.
We wszystkich krajach proces selekcji rozpoczyna się od stworzenia listy marek. Jest to na ogół zestawienie ok. 5.000 marek, które w kolejnym etapie zostaje zawężone do 1 500 głównych. Początkowa lista tworzona jest w oparciu o niezależne badania rynku, jak również przy użyciu odpowiednich baz i statystyk. Decyzję o nagrodzeniu firmy tytułem Superbrand podejmuje niezależna Rada Marek, na którą wpływ mają również oddający głosy konsumenci.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Volvo superbrand