Dla Volvo październik okazał się najlepszym miesiącem tego roku pod względem sprzedaży. W tym czasie 540 samochodów szwedzkiej marki znalazło swoich nabywców, czyli prawie 70% więcej niż w październiku ub.roku. Wynik ten zapewnił Volvo I miejsce wśród marek segmentu Premium w tym miesiącu. Najchętniej kupowanym modelem jest nadal SUV XC60.
Październik był jednym z najtrudniejszych miesięcy pod względem sprzedaży samochodów nowych, rynek zanotował ponad 8% spadku, w stosunku do analogicznego miesiąca roku ubiegłego. Odwrotnie jest w przypadku marek Premium. Powiększa się tym samym rozdźwięk pomiędzy sytuacją tego segmentu, a pozostałych producentów samochodów osobowych.
Najchętniej kupowanym Volvo w tym roku jest SUV XC60. Od początku 2009 r. nabywców znalazło 1 049 aut. W październiku wydano klientom 236 szt. tego modelu.
- Zainteresowanie klientów naszym XC60 dostarcza nam dużej satysfakcji. Samochód pojawił się na polskim rynku w tym samym czasie co dwaj jego silni konkurenci. Dodatkowo pozwolił nam pokazać nieco inny charakter naszej marki. Dotychczas w statystykach sprzedaży Volvo w Polsce dominowały klasyczne sedany. SUV XC60 , a wcześniej miejski hatchback C30 pozwoliły nam pokazać nieco inne oblicze naszej marki - mówi Marcin Klimczewski z Volvo Auto Polska.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Volvo świętuje udany październik w Polsce