PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Volvo w Polsce: stałe wzrosty

Autor: Volvo, wnp.pl (AG)
17-08-2011 21:44

Volvo Auto Polska kontynuuje dobrą passę z poprzednich kwartałów i utrzymuje czołowe miejsce w segmencie Premium. W pierwszym półroczu Volvo w Polsce sprzedało 2726 samochodów, co stanowi wzrost o 18% w porównaniu do analogicznego okresu w roku ubiegłym.

Mimo ogólnego spowolnienia na polskim rynku motoryzacyjnym (spadek o 6%), Volvo odnotowuje dobre rezultaty i dąży do utrzymania pierwszego miejsca w segmencie, w ujęciu całorocznym. Volvo Auto Polska poprawiło swoją pozycję wśród marek prestiżowych osiągając 30% udział w tym segmencie, ale również swój udział w całym rynku motoryzacyjnym w Polsce, który obecnie wynosi 1,98%.
Takie wyniki Volvo zawdzięcza utrzymaniu wysokiej sprzedaży modelu XC60 (1034 nabywców) S60 i V60 (569 egz.).

- Liczymy na to, że ten dobry dla nas trend utrzyma się również kontekście całego roku. Mają nam w tym pomóc wprowadzone właśnie odświeżone S80, V70 i XC70, które od kilku lat cieszą się dużym zainteresowaniem klientów instytucjonalnych, mówi Arkadiusz Nowiński, szef Volvo Auto Polska.

W kolejnych kwartałach, Volvo planuje dalsze umacnianie pozycji w segmencie Premium oraz rozbudowę sieci dealerskiej. Jesienią zostanie otwarty drugi salon dealerski Volvo w Krakowie oraz największy salon Volvo w Polsce w Alejach Jerozolimskich w Warszawie.
Podobał się artykuł? Podziel się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


39 483 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

790 428 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP