Volvo Auto Polska kontynuuje dobrą passę z poprzednich kwartałów i utrzymuje czołowe miejsce w segmencie Premium. W pierwszym półroczu Volvo w Polsce sprzedało 2726 samochodów, co stanowi wzrost o 18% w porównaniu do analogicznego okresu w roku ubiegłym.
Takie wyniki Volvo zawdzięcza utrzymaniu wysokiej sprzedaży modelu XC60 (1034 nabywców) S60 i V60 (569 egz.).
- Liczymy na to, że ten dobry dla nas trend utrzyma się również kontekście całego roku. Mają nam w tym pomóc wprowadzone właśnie odświeżone S80, V70 i XC70, które od kilku lat cieszą się dużym zainteresowaniem klientów instytucjonalnych, mówi Arkadiusz Nowiński, szef Volvo Auto Polska.
W kolejnych kwartałach, Volvo planuje dalsze umacnianie pozycji w segmencie Premium oraz rozbudowę sieci dealerskiej. Jesienią zostanie otwarty drugi salon dealerski Volvo w Krakowie oraz największy salon Volvo w Polsce w Alejach Jerozolimskich w Warszawie.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Volvo w Polsce: stałe wzrosty