General Motors ogłosił, że w roku 2010 dostarczył 8 389 769 samochodów do klientów na całym świecie, co stanowi wzrost o 12,2% w porównaniu do 7 477 178 samochodów w 2009 r.
Sprzedaż samochodów w USA, drugim rynku GM, wzrosła o 6,3% (2 215 227 szt.) mimo zakończenia produkcji lub sprzedaży czterech marek, natomiast w Brazylii, trzecim rynku GM, sprzedaż wzrosła o 10,4%.
Pod względem marek GM, najwięcej sprzedano aut Chevroleta (4 271 189, +21,4%), potem jest Opel/Vauxhall (1 206 620, -2,4%), Wuling (1 149 060, +14,8%), Buick (718 848, +28,7%), GMC (446 547,+26,4%), Cadillac (180 724, +40,3%), Holden (140 771, +11,6%), Daewoo (129 829, +7%), Jiefang (88 224, +153,1%).
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: W GM kryzysu już nie widać